Energizing Soy Protein (ESP)

Assalamualaikum dan salam sejahtera pembaca semua,

Entry kali ini saya ingin berkongsi mengenai ESP.

ESP ini merupakan produk Shaklee yang sangat laris..Nak tau kenapa???Sebabnya ia mempunyai banyak manfaat. Selain meminum ESP, ESP juga boleh dijadikan masker untuk mendapat kulit yang halus, gebu dan licin.






ESP Shaklee ini diiktiraf di seluruh dunia kerana mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan. Shaklee menghasilkan kacang soya non-GMO. non-GMO itu bermaksud kacang soya ini tidak diubah genetiknya dengan erti kata lain ia adalah kacang soya yang original. Penggunaan non-GOM produk sebenarnya membahayakan kepada kesihatan.

Shaklee memastikan yang ESP ini merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang mempunyai 9 asid amino yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia juga diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral yang penting untuk tubuh manusia. Boleh diminum bermula umur 1 tahun dan ke atas. Sesuai juga untuk penghidap kencing manis kerana ESP mempunyai Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39.

ESP dijamin rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

Tahukah anda yang protein soya boleh diproses menggunakan alkohol? Tetapi ESP dicuci dengan menggunakan air bagi memastikan isoflavon dikekalkan bagi membekalkan keseluruhan kebaikan soya.

Segelas ESP mampu memberikan tenaga yang berpanjangan kerana:




ESP ini merupakan sumber protein. Protein sangat diperlukan oleh tubuh untuk pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. Protein juga meransang fungsi psikologi. Kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, bantut pertumbuhan, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon dan akhirnya membawa kepada kegagalan fungsi organ yang akhirnya membawa kepada kematian.

Rekomendasi:
* 2-3 kali sehari
* boleh dicampur Meal Shakes dan Performance Drink

HANYA RM150
FREE CONSULTATION

YANAIZAT | 019-7771227
SID: 972522
COD: J.Bahru, Pasir Gudang, Skudai, Pontian, Setia Indah, Bukit Indah, Singapura serta kawasan sekitar.
POS: Dalam Malaysia dan luar Malaysia

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit..

Comments