Vita-Lea with Iron Formula

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Terlalu banyak multivitamin di pasaran atau farmasi? Pasti tak tahu nak memilih yang manakan? Kalau tanya pada pekerja di farmasi pun kadang-kadang jawapan yang diberi tidak meyakinkan. Dulu kak yong pakai beli je multivitamin, ikut sedap mata dan rasa masa nak beli. Sekarang sejak consume Shaklee, mestilah Vita-Lea with Iron Formula menjadi pilihan kak yong. Kenapa ia menjadi pilihan kak yong? Ini jawapan daripada kak yong:

  1. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting yang disarankan oleh RDA (Recommended Dietry Allowances).
  2. Setiap tablet disaluti dengan serbuk nutrisi-spirulina.
  3. Tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia.
  4. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.
  5. Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.
  6. Vita-Lea telah dipilih oleh Center for Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTI-VITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000.
Vita-Lea with Iron Formula

Inilah rupa bentuk multivitamin pilihan kak yong. Dalam satu botol ada 120 tablet dan ia tahan selama 2 bulan. Harganya sangat berpatutan dan boleh dikatakan murah daripada sesetengah multivitamin di farmasi. Vita-Lea merupakan antara multivitamin yang TERBAIK di dunia. Kalau rasa kak yong overclaim atau bias pada Shaklee, boleh cek di website ni http://www.multivitaminguide.org/Shaklee-vitamins-reviews.html#.

Antara manfaat utama Vita-Lea:
  • Penambahan tenaga segera: pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian
  • Pelengkap nutrisi: kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, terutamanya mereka yang mengamalkan vegetarian diet dan anemia
  • Keupayaan sistem produktif: penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar
  • Metabolisme: sangat membantu dalam stimulasi metabolisme dan melambatkan proses penuaan
  • Elemen penting pada sel tubuh: menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon, serta menjaga kesihatan tirod
  • Melindungi organ: melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati
HANYA RM88.75 SEBOTOL

YANAIZAT | 019-7771227
SID: 972522
COD: J.Bahru, Pasir Gudang, Skudai, Pontian, Setia Indah, Bukit Indah, Singapura serta kawasan sekitar.
POS: Dalam Malaysia dan luar Malaysia

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Comments