Kadar kolestrol turun dengan Phytocol-ST

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Kak yong nak berkongsi ilmu bagaimana Phytocol-ST bertindak mengawal masalah KOLESTROL TINGGI SECARA SEMULAJADI. Phytocol-ST mengandungi FITOSTEROL, di mana lebih daripada 80 kajian menyatakan yang FITOSTEROL ini dapat MENGHALANG PENYERAPAN KOLESTROL KE DALAM SALUR DARAH dan MENURUNKAN PARAS KOLESTROL LDL

Pasti ada yang tertanya-tanya apakah FITOSTEROL? Bahasa mudahnya, FITOSTEROL biasanya terdapat pada kulit-kulit tumbuhan yang kita nampak macam berminyak tapi bila kita pegang tak berminyak. Contohnya, kulit lobak merah, kulit tomato dan kulit buah epal..Nampak macam berminyak tapi sebenarnya tidak kan?

Cuba tengok ikatan kimia di bawah ini.


Ikatan kimia kolestrol dan plant sterol (fitosterol) hampir serupa. Jadi, apabila kita mengambil FITOSTEROL, ia akan menghalang kolestrol memasuki salur darah seperti di dalam gambar di bawah.

Gambar kiri menunjukkan kolestrol memasuki salur darah dengan jayanya, manakala kolestrol mendapat halangan daripada FITOSTEROL (berwarna hijau) di dalam gambar kanan. Cuba bayangkan BERAPA BANYAK KOLESTROL diserap ke dalam salur darah dengan kekurangan FITOSTEROL atau diet tanpa FITOSTEROL dan tiada pengawalan pemakanan???


Menurut Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH), penambahan 2000mg FITOSTEROL ke dalam diet harian dapat merendahkan paras kolestrol secara semulajadi. Jadi bagaimana kita nak dapatkan 2000mg FITOSTEROL sehari?


Makanlah 200 batang lobak merah sehari atau 70 keping roti gandum sehari atau 425 biji tomato sehari....Yang manakah pilihan anda???? Kak yong tak mampu nak makan semua ni dalam sehari dan kak yong juga tak mampu nak beli semua ni untuk sehari... Kak yong hanya mampu makan 4 biji Phytocol-ST Shaklee sehari je... Sebotol Phytocol-ST hanya RM197.. Kalau nak murah lagi, kenalah jadi ahli dulu..



Boleh hubungi kak yong untuk mengetahui bagaimana cara untuk mendapatkan produk ini. FREE CONSULTATION untuk para pelanggan kak yong.. Ada cara pemakanan yang tersendiri untuk produk ini. Tak betul cara makan, mana nak dapat kesannya kan???


SUPERVISOR YANA | 019-7771227
SID: 972522

COD: J.Bahru, Pasir Gudang, Skudai, Pontian, Setia Indah, Bukit Indah, Singapura serta kawasan sekitar.
POS: Dalam Malaysia dan luar Malaysia

Comments