Rahsia Tingkatkan Pengeluaran Susu Badan

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Apa rahsia kak yong kekal cergas walaupun menyusukan anak sepenuhnya? Ha! kak yong guna Set Penyusuan Shaklee seperti di dalam gambar di bawah ini:




Banyak?? Mahal?? Sebenarnya tak banyak pun dan tak mahal pun berbanding apa yang kita rasai selepas kita guna set ni. Lagipun satu-satu vitaminnya tahan lama. Baru semalam B-Complex kak yong habis, jadi baru pertama kali gantikan B-Complex. Jimatkan beli sekali tahan 3-4 bulan? Ada yang tahan 6 bulan. JIMAT MEMANG JIMAT.

Jom kak yong kongsi fungsi setiap vitamin dalam set ini. 


1) Vita-Lea dengan formula zat besi: Merupakan multivitamin dengan formula zat besi yang penting untuk pembentukan sel darah merah. Saat bersalin banyak kehilangan darah jadi Vita-Lea sangat membantu dalam menggantikan darah yang hilang tersebut selain memberikan badan lebih bertenaga, tidak lesu dan menegangkan kulit. Satu botol untuk penggunaan sehingga 2 bulan.


2) B-Complex: Penting dalam kesihatan saraf ibu dan mengelakkan meroyan. Emosi ibu yang menyusukan perlu stabil jika tidak, penghasilan susu boleh merudum. B-Complex juga mencantikkan kulit. Satu botol untuk penggunaan sehingga 4 bulan.


3) Vitamin C: Mengelakkan anemia, meningkatkan sistem imun dan mencantikkan kulit. Mengelakkan selsema pada ibu dan juga anak yang disusui. Satu botol untuk penggunaan sehingga 3-6 bulan.


4) Alfalfa Complex: Milk booster selain mengatasi masalah dalaman. Membantu juga penyembuhan luka bersalin. Satu botol kecil untuk penggunaan sehingga 2 bulan manakala botol besar sehingga 4 bulan.


5) OsteMatrix: Merupakan sumber kalsium kepada ibu yang menyusukan anak. Penghasilan susu ibu akan menyerap kalsium yang ada pada ibu, sekiranya kalsium ini tidak digantikan, ibu yang menyusu itu mempunyai risiko osteoporosis, rasa sengal kaki dan tulang belakang, badan letih dan lesu. Semasa menstrual, penghasilan susu merudum sekiranya pengambilan kalsium tidak ditingkatkan kerana badan kekurangan kalsium yang kritikal semasa badan mengeluarkan darah kotor. Satu botol untuk penggunaan sehingga 1 bulan, bergantung kepada individu.

6) ESP: Sumber protein untuk mengekalkan pertumbuhan normal dan memelihara tisu. Penting dalam pembinaan hormon, enzim dan antibodi. Membekal tenaga yang berpanjangan dan juga memekat susu badan. Penggunaan sehingga 2 bulan, bergantung kepada pengambilan individu.


7) OmegaGuard: Sumber Omega-3 yang baik untuk perkembangan otak dan visual anak. Sesuai juga untuk ibu-ibu yang nak kurus sebab Omega-3 membakar lemak-lemak tepu serta meningkatkan paras hormon leptin bagi mengawal nafsu makan. Satu botol untuk penggunaan 1-3 bulan, bergantung kepada individu.

Inilah sedikit sebanyak kepentingan setiap produk ini untuk ibu yang menyusu. 

Untuk ibu-ibu yang menyusu di luar sana, cuba cek balik cukup ke tidak vitamin yang kita bekalkan pada badan kita. Mungkin sekarang kita rasa badan kita sihat tapi 10 tahun lagi bagaimana? Mencegah lebih baik daripada mengubati. Lagipun nak ke kita orang nampak lebih tua dari usia asal??? Kak yong TAK NAK!! Kak yong dah cuba sediakan yang terbaik untuk diri kak yong, suami kak yong dan juga anak-anak kak yong.



SUPERVISOR YANA | 019-7771227
SID: 972522

COD: J.Bahru, Pasir Gudang, Skudai, Pontian, Setia Indah, Bukit Indah, Singapura serta kawasan sekitar.
POS: Dalam Malaysia dan luar Malaysia

Comments