Cara mudah turunkan kolestrol

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Ha! Kak yong nak bercerita mengenai Phytocol-ST dan OmegaGuard yang seperti pasangan suami isteri dalam membanteras KOLESTROL dalam badan kita....

Si OmegaGuard tu ibarat isteri yang bekerja membersihkan kolestrol di dalam salur darah manakala Si Phytocol-ST itu ibarat suami yang menghalang kolestrol daripada masuk ke salur darah...Tak dapat nak bayangkan???

Cuba gantikan air bah (banjir) dengan kolestrol dan salur darah itu dengan rumah.

Kes 1: Isteri di dalam rumah bersihkan rumah tapi air bah masuk juga sebab tak ada pengadang. Jadi, bermanfaat tak si isteri tu bersihkan rumah sedangkan air tetap masuk?

Kes 2: Suami membuat pengadang air di luar rumah dan isteri membersihkan rumah. Hasilnya air bah mungkin tak masuk ke dalam rumah atau masih terkawal.

Antara Kes 1 dan Kes 2 mana lebih bermanfaat? Pendapat kak yong Kes 2.

Sama juga dengan kolestrol. Kalau ambil OmegaGuard saja tapi kolestrol daripada pemakanan tidak terkawal serupalah dengan Kes 1. Jadi, kak yong sarankan ambil Phytocol-ST, OmegaGuard dan Alfalfa Complex untuk masalah kolestrol anda. Tak semestinya tunggu anda ada masalah KOLESTROL TINGGI baru nak ambil, sebelum sakit lebih baik kita kawal. Kata orang putih, prevention better than cure.

Boleh hubungi kak yong untuk dapatkan maklumat tentang produk.

YANAIZAT | 019-7771227
SID: 972522
COD: J.Bahru, Pasir Gudang, Skudai, Pontian, Setia Indah, Bukit Indah, Singapura serta kawasan sekitar.
POS: Dalam Malaysia dan luar Malaysia

Comments