Pening Masa Datang Bulan?

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Rasa pening atau gelap sekejap dunia kita semasa datang bulan? Jika anda ada masalah tekanan darah rendah dan anda datang bulan, kemungkinan besar pening anda disebabkan tekanan darah anda yang terlalu rendah dan anda kekurangan darah merah. Kak yong mengalami masalah yang sama. 

Jadi, apa yang kak yong nak kongsikan ialah apa yang boleh dilakukan untuk stabilkan keadaan ini. Nasihat ini kak yong dapat daripada Charlotte, nutrisionist Shaklee yang bertempat di cawangan Johor Bahru. Kebetulan kak yong buat pemeriksaan kesihatan percuma dengan dia harini. 

Tengok gambar di bawah. Nampak tak produk yang highlight dengan warna kuning? Ha, untuk orang yang ada masalah tekanan darah rendah seperti kak yong, anda boleh ambil 2 biji B-Complex sehari, sekurang-kurangnya 2 biji Vitalea sehari, 2 biji Vitamin C sehari dan minum banyak ESP. 


Apa yang kak yong kongsikan di sini hanyalah untuk produk Shaklee sebab nasihat ini dapat daripada nutrisionistnya sendiri. Kalau produk lain maaf lah kak yong tak tahu... Produk yang ditanda tick tu, itu adalah produk Shaklee yang kak yong dah consume... 

Selamat mencuba!

YANAIZAT | 019-7771227
SID: 972522
COD: J.Bahru, Pasir Gudang, Skudai, Pontian, Setia Indah, Bukit Indah, Singapura serta kawasan sekitar.
POS: Dalam Malaysia dan luar Malaysia

Comments