Star Achiever Award

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

8 Jun 2014 antara tarikh yang akan tersemat dengan kenangan manis buat kami sekeluarga. Tidak pernah menjadi satu impian dan ia terlalu jauh dari kehidupan kak yong. Segalanya bermula dengan kelahiran anak kedua kami, rezeki anak kata orang. Bermula hanya untuk kegunaan sendiri tapi akhirnya ia menjadi satu pendapatan tambahan yang boleh dikatakan selesa. Tidak mudah untuk capai tetapi tidak juga susah untuk digapai! Segalanya bermula dengan LANGKAH yang kecil tapi KONSISTEN.

8 Jun 2014, kak yong dan suami dianugerahkan AWARD: NEW RANK ACHIEVEMENT. Alhamdulillah bersyukur sangat. Insya-Allah tahun depan pasti lebih banyak award akan kak yong kejar biar tak larat ulang-alik naik pentas! Kak yong kongsi gambar-gambar sekitar majlis tersebut.

Bersama anak-anak sebelum majlis bermula

Cabut cabutan bertuah sebab beli Phytocol-ST

Inilah hasil cabutan bertuah; alfalfa dan pil box

Beg untuk penerima anugerah dan pasangan. Rugi saya tak join!

Pelancaran produk baru Phytocol-ST berlangsung juga semasa persidangan tersebut.

Bukan main excited lagi Hana dapat award. Hahahaha.....

Kejayaan kak yong dan suami

Majlis telah berlangsung di Sunway Pyramid Convention Center (SPCC). Sangat selesa tempatnya walaupun sangat ramai orang yang terlibat. 

Berminat untuk menjadi sebahagian daripada keluarga Shaklee kak yong? Boleh hubungi kak yong pada bila-bila masa sahaja. Kak yong berharap dapat meluaskan perniagaan kak yong ke Indonesia, Brunei, Singapura dan Jepun. 

YANAIZAT | 019-7771227
SID: 972522
COD: J.Bahru, Pasir Gudang, Skudai, Pontian, Setia Indah, Bukit Indah, Singapura serta kawasan sekitar.
POS: Dalam Malaysia dan luar Malaysia

Comments