6 sebab WAJIB Setiap Rumah Perlu Ada Sustained Release Vitamin C Shaklee

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Harini kak yong nak kongsikan 6 sebab setiap rumah perlukan Sustained Release Vitamin C Shaklee..



1) Badan tidak dapat membuat vitamin C


Tau tak yang badan kita tidak boleh membuat vitamin C? Jadi kita perlukan vitamin C daripada diet seharian kita. Sebab itulah setiap rumah wajib ada Sustained Release Vitamin C Shaklee sebagai pelengkap nutrisi seharian anda.

2) Sustained Release Vitamin C Shaklee bukan vitamin sintetik

Disebabkan ia natural, ia selamat dimakan untuk jangka masa yang lama. Maksudnya boleh dimakan sampai bila-bila. Sekiranya anda memilih vitamin sintetik, pastikan anda menukar jenama selepas setahun anda menggunakan jenama tersebut bagi mengelakkan rintangan badan terhadap bahan sintetik yang terkandung di dalam vitamin sintetik tersebut.

3) Vitamin C Shaklee bersifat 'Sustained Release'

Teknologi sustained release yang digunakan, melepaskan vitamin C secara perlahan-lahan sebab badan kita tidak dapat menyerap vitamin C secara banyak dalam satu-satu masa. Sustained Release Vitamin C Shaklee melepaskan 100mg vitamin setiap jam, jadi satu tablet Sustained Release Vitamin C Shaklee memberi manfaat maksimum selama 5 jam! Jadi, tiada pembaziran vitamin C.

4) 1 tablet Sustained Release Vitamin C Shaklee = 7 biji setengah buah oren

1 tablet Sustained Release Vitamin C Shaklee (500mg) bersamaan dengan 7 biji setengah buah oren. Kalau beli 8 biji buah oren dah berapa ringgit? Sedangkan satu tablet Sustained Release Vitamin C Shaklee hanya RM 0.52. Jimat tak???? Itu tak kira lagi kalau makan buah oren, proses penyediaannya terdedah kepada oksidasi, kalau makan Sustained Release Vitamin C Shaklee ambil dari botol terus telan, manfaatnya lagi maksimum.

5) Vitamin C Shaklee mempunyai bioflavonoid

Bioflavonoid ini penting untuk membantu penyerapan vitamin C oleh badan dan memelihara daripada oksidasi. Bioflavonoid adalah pigmen tumbuhan-tumbuhan yang dijumpai banyak di dalam buah-buahan sitrus. Oleh sebab itu, vitamin sintetik tidak mengandungi bioflavonoid.

6) Vitamin C Shaklee tidak ada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan

Sememangnya ia natural.







Klik SINI untuk terus membuat belian secara online.



Sekiranya tidak, anda boleh hubungi kak yong sendiri untuk mendapat khidmat nasihat tentang produk.



SUPERVISOR YANA | 019-7771227
ID: 972522


COD: J.Bahru, Pasir Gudang, Skudai, Pontian, Setia Indah, Bukit Indah, Singapura serta kawasan sekitar.
POS: Dalam Malaysia dan luar Malaysia

Comments