Jangan Beli OmegaGuard Shaklee

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Kak yong memang makan minyak ikan dari sekolah rendah lagi. Abah kak yong memang suruh makan, dia kata baik untuk otak dan mata. Tapi biasalah budak, culas juga kadang-kadang sebab baunya yang tak best.. Bila masuk sekolah menengah, lagilah jarang makan.... Bila masuk U, ikut budget.. Hahahaha...... 

Bila pergi beli di farmasi, kak yong tanya apa beza minyak ikan Brand A dan minyak ikan Brand B, jawapan biasa yang kak yong dapat ialah brand ni bagus, ramai orang makan. Jadi, kak yong pun belilah yang ramai orang makan tu.

Bila kak yong jadi ahli Shaklee, kak yong hadir kursus-kursus dan kelas-kelas yang dibuat oleh nutritionist, barulah kak yong faham macam mana nak baca label produk. Dari situ kita boleh nilai produk tersebut bagus ke tidak.

Jadi, harini kak yong nak kongsi cara untuk kita memilih minyak ikan yang paling baik. Kita bayar untuk minyak ikan (Omega 3) atau untuk lemak ikan. Rugilah kalau beli mahal-mahal bukan Omega 3 yang kita dapat tapi lemak yang kita dapat. Di sini kak yong buat perbandingan antara produk Shaklee dengan minyak ikan keluaran produk K dan produk P. Cuba tengok gambar-gambar di bawah ni dan perhatikan kandungan Omega 3 yang terkandung dalam 1000mg/1200mg serving size.

Produk K

Produk P


OmegaGuard

Kak yong buatkan ringkasan perbandingan untuk ketiga-tiga produk seperti di dalam jadual di bawah.



Dalam setiap 1200mg sajian Produk P, anda mendapat 660mg minyak ikan dan selebihnya adalah lemak ikan. Jadi anda membeli hanya 55% minyak ikan untuk setiap hidangan.

Dalam setiap 1000mg sajian Produk K, anda hanya mendapat 20% minyak ikan! Jadi, tidak salah kalau kak yong katakan yang anda sebenarnya membeli lemak ikan!

Berbeza dengan OmegaGuard Shaklee, 90.5% adalah minyak ikan dan hanya 9.5% lemak ikan. Jadi memang berbaloi membeli OmegaGuard sebab memang betul-betul bayar untuk minyak ikan.

Jadi, jangan beli OmegaGuard Shaklee kalau anda nak beli lemak ikan...

Jangan beli OmegaGuard Shaklee kalau anda tidak mahu mendapat kebaikan maksimum daripada minyak ikan...

Klik SINI untuk terus membuat belian secara online.

Sekiranya tidak, anda boleh hubungi kak yong sendiri untuk mendapat khidmat nasihat tentang produk.



SUPERVISOR YANA | 019-7771227
ID: 972522


COD: J.Bahru, Pasir Gudang, Skudai, Pontian, Setia Indah, Bukit Indah, Singapura serta kawasan sekitar.
POS: Dalam Malaysia dan luar Malaysia



Comments